Eckerö Line uueneb
Eckerö Line'i laevad MS Finlandia ja MS Finbo Cargo läbivad 2026. aasta alguses uuenduskuuri. Kõikide uuendustega saab tutvuda kevade jooksul.
Laevadel uuenduste elluviimisel oleme kuulanud oma klientide soove, et muuta reisimine ja asjaajamine pardal veelgi mugavamaks ja sujuvamaks. Lisaks astume olulise sammu meretranspordi elektrifitseerimise suunas, paigaldades MS Finlandia pardale süsinikdioksiidi heitkoguseid vähendava akulahenduse, mis teeb laevast esimese osaliselt elektriga liikuva reisilaeva Soome lahel.
M/s Finlandia
MS Finlandia reisijatele mõeldud alad suurenevad oluliselt ning uuendatakse ka restoraniteenuseid, et muuta need veelgi mitmekülgsemaks ja mugavamaks.
Buffet Eckerö
Buffet Eckerö toidu serveerimisliinid uuenevad täielikult. Tänu uutele serveerimisliinidele on Rootsi lauas rohkem alguspunkte, mis lühendab populaarsetel väljumistel ootejärjekordi, ning toitu saab hakata nautima senisest kiiremini. Kui söögi võtmine sujub ladusamalt, muutub ka teise portsjoni võtmine lihtsamaks, mis aitab vähendada toidujäätmeid raiskamist. Tulevikus kajastuvad klientide soovid Buffet Eckerö menüüdes juba teada-tuntud laevahõrgutiste kõrval.
Bistro & Cafe Satama
Kohvik-bistroo Satama istumiskohtade arv suureneb umbes 150 võrra tänu kohviku ülemise korruse (9. tekk) laiendusele. Laiendus muudab söögi- ja kohvitamiskoha leidmise veelgi lihtsamaks ja seda ka laeva rahvarohketel väljumistel.
Horizon Seats
2026. aasta lihavõttepühadeks avatakse MS Finlandia 9. tekil täiesti uus 150-kohaline Horizon Seats istumisruum. Reisijad saavad broneerida tasulise istekoha merevaatega ruumis. Rahulik keskkond sobib suurepäraselt töötamiseks. Istmetel on USB-laadimisvõimalus ning istumisruumis on ka suupiste- ja kohvimasin.




M/S Finbo Cargo
MS Finbo Cargo reisijatele mõeldud alad renoveeritakse detsembri ja jaanuari jooksul, et muuta need senisest kaasaegsemaks ja avaramaks. Tulles vastu klientide soovidele, kolib infopunkt koos müügikioskiga baari juurde rajatavasse eraldiolevale kauplusepinnale. See muudatus koondab laeval pakutavad teenused üksteisele lähemale ja samal ajal pikeneb nende lahtiolekuaeg. 7. tekil olevad kliendialad muutuvad avaramaks tekitades näiteks einestavatele klientidele rohkem vabu kohti, mille vahel valida.
M/S Finlandiasta hybridilaiva
Investeerime MS Finlandia pardale paigaldatavasse süsinikdioksiidi heitkoguste vähendamise akulahendusse, mis teeb laevast Soome lahe esimese osaliselt elektriga liikuva reisilaeva ehk hübriidlaeva. Akutoidet kasutatakse laeva sadamas oleku ajal, sadamasse saabumisel ja sealt lahkumisel. Aku paigaldatakse tulekindlasse konteinerisse 9. tekile.
Uuendus vähendab MS Finlandia kütusekulu umbes kolm protsenti. See tähendab umbes 500–600 tonni vähem kütust aastas ja samal ajal oluliselt väiksemaid kasvuhoonegaaside heitkoguseid. Kogu Eckerö kontserni pikaajaline eesmärk on minna üle täiselektrilisele laevandusele.