Puudega või liikumispuudega reisijad

Eckerö Line'i nii maa- kui merepersonal pakub igakülgset abi, et puudega ja liikumispuudega reisijad tunneksid end MS Finlandia pardal mugavalt. Abistamisteenus on mõeldud neile reisijatele, kellel on füüsiline või vaimne puue, nägemis- või kuulmispuue, ajutine liikumispuue, piiratud liikumisvõimega eakad reisijad ning neile, kes vajavad sisenemisel või väljumisel spetsiaalset abi. Teenus on tasuta.

  • Kui soovite kasutada abistamisteenust, siis palun andke sellest teada meie klienditeenindusele hiljemalt 48 tundi enne reisi algust. Kui kasutate ratastooli või teisi abivahendeid, siis edastage ka see info meie klienditeenindajale. 
  • Kui puudega reisija reisib koos isikliku abistaja või juhtkoeraga, siis teavitage sellest meie klienditeenindajat. 

Kui saabute terminali, siis toimige järgnevalt

Minge Eckerö Line'i check-in'i ja andke enda saabumisest teada. Eckerö Line'i töötaja aitab teil piletid registreerida ning saadab teid laeva.

Laeva pealt saabuv reisija eskorditakse Lääneterminali kogunemiskohta, mis asub sissepääsu vastas asuva kioski ees. Vaata asukohta kaardilt.  
Tallinna A-terminali kogunemiskoht asub Eckerö Line'i registreerimislaua vastas. 

Abivajava reisija pagas

Abivajava reisija pagas toimetatakse ka laeva. Reisijal võib olla maksimaalselt kaks pagasiühikut, millede kogukaal ei ületa 35 kg. Kui pagasit on rohkem, siis peab reisija ise korraldama pagasi transpordi laeva või laevalt ära, näiteks tema reisikaaslane või isiklik abistaja tegeleb pagasi transpordiga. 
Abistamisteenus on EL määruste kohane teenus. 

Broneeri abistamisteenus

Abistamisteenuse saad tellida meie klienditeeninduse kaudu. 

EL-määrus N:01177/2010 reisijate õigused meritsi ja siseveeteedel.