Eriolukorra järgsed muudatused Eckerö Line'i laevadel ja terminalides

Eriolukorra järgsed muudatused Eckerö Line'i laevadel ja terminalides

Möödunud eriolukorrast johtuvalt on laeval tehtud mõningaid muudatusi kuna nii reisijate kui ka laevapersonali tervis ja ohutus on meie jaoks esmatähtis. Suurimad neist on seotud toitlustamisega laevas, rangemate hügieeninõuete kehtestamisega nii laevas kui ka terminalides ning laevale võetavate reisijate arvu vähendamisega.

Tähelepanu! Reisijatel, kellel ilmnevad enne merereisi haigussümptomid (palavik, köha, nohu), mis võivad viidata nakatumisele COVID-19 viirusesse, ei ole lubatud laevareisile minna. Reisija peab haigussümptomite ilmnemisel võtma ühendust Eckerö Line'i klienditeenindusega reisi muutmiseks või tühistamiseks.

Palume teil enne laevareisi broneerimist kindlasti veenduda, millised reeglid kehtivad nii maalt lahkumise kui ka maale tagasipääsu kohta nii lähtemaal kui ka sihtriigis.
Loe lähemalt Soome Vabariigi teavet piiriületuste kohta siit.
Loe lähemalt Eesti Vabariigi teavet piiriületuste kohta siit.

Eckerö Line'i laevadel ja terminalides on kehtestatud senisest rangemad hügieeninõuded:

  • Täiustatud on puhastusmeetmeid ja pindade desifintseerimist.
  • Laevade digiekraanidel kuvatav teave tuletab meelde kätepesu olulisust. Lisaks tuletavad samade ekraanide infograafikud reisijatele meelde teiste inimestega ohutu vahemaa hoidmist ja õigesti varrukasse köhimisest.
  • Laevade teeninduspunktides ja kassade põrandatel on suured kleepsud, mis tuletavad reisijatele meelde ohutu vahemaa järgimist.
  • Tualettruumides on käte kuivatamiseks paberrätikud.
  • Kätepuhastusvahendid on saadaval teeninduspunktides.
  • Kliendid saavad laevadel soetada näomaske.
  • Teeninduspunktid ja kassad on kaitstud piisknakkuse eest.
  • Ohutusalased teated tuletavad klientidele meelde turvalise vahemaa hoidmist kogu reisi vältel ning laeva saabumisel sadamasse.
  • Meie kassades ja laevade pardal saab maksta ainult kaardiga, sularahamakseid ei teostata.

Restoranid, kohvikud ja meelelahutus laevas

Tuginedes 2+2 reeglitele, oleme restoranides ja kohvikutes vähendanud istumiskohtade arvu, et meie klientidel oleks ohutu nautida oma hommiku-, lõuna- või õhtusööki.

Ohutuse tagamiseks oleme otsustanud peatada erinevate meelelahutusteenuste (nt. trubaduur, esinejad baaris Nosturi, laste mängumaa koosolekukeskuses, jms) pakkumise MS Finlandia pardal.

Paindlikumad muutmis- ja tühistamistingimused suvereisidele

Oleme muutnud paindlikumaks meie broneeringute muutmis- ja tühistamistingimusi:

  • Liini- ja kruiisireisid: kui oled broneerinud liini- või kruiisireisi, aga tunned end reisipäeval haigena, siis saab reisi eest makstud summa kasutada 12 kuu jooksul alates algsest reisikuupäevast. See kehtib ainult otse Eckerö Line'i klienditeenindusest või Eckerö Line'i kodulehel tehtud broneeringute kohta. Lisainfo: Reisitingimused/Liini- ja kruiisireiside eritingimused punkt 3.1.
  • Hotellipaketid: kui oled broneerinud hotellipaketi Eckerö Line kodulehe või klienditeeninduse kaudu ja haigestud enne reisi, pakume sulle võimaluse juuni, juuli ja augustikuus muuta reisi aega samas hotellis hilisemale kuupäevale. Lisainfo: Reisitingimused/pakettreiside eritingimused punkt 6.1.

Eckerö Line järgib oma tegevuses Soome THL-i (Tervise- ja sotsiaalamet) ning Eesti Terviseameti juhiseid.