Eckerö Line’i MS Finlandia on jaanuaris dokis (uuendatud 4.1.19)

Eckerö Line’i MS Finlandia on jaanuaris dokis (uuendatud 4.1.19)

Soome laevandusettevõte Eckerö Line’i Tallinna-Helsingi vahet sõitev reisilaev MS Finlandia suundub jaanuaris kaheks nädalaks Põhja-Poola sadamalinna Gdanskisse dokki. Korralistele tehnilistele hooldustöödele lisaks on kavas tõsta ka reisijamugavusi, uuendades sisustust ja ehitades laevale teine sissepääs. 

Viimane liinisõit enne dokki minekut toimub Tallinnast Helsingisse 01.01.2019 kell 18.30.
Laev naaseb liiklusse 17.01.2019, mil ta teeb reisi Helsingist Tallinna kell 09.00. 

NB! Reisijatega, kes on ostnud pileti 13.01. - 17.01. reisidele, võetakse ühendust 02.01.19 alates.

Reisijateveolaeva korralisi dokitöid viiakse läbi umbes iga kolme aasta tagant. 

Lisaks tehniliste hooldus- ja remonditöödele tehakse ka reisijate ruumides silmnähtavaid uuendusi. Ehk kõige märkimisväärsem neist on teine sissepääs, mis ehitatakse Koosolekukeskuse & Lounge’i lähedusse. Kaks sissepääsu võimaldavad parandada kliendivoogude liikumist, laeva sisenemine ja sealt väljumine toimub kiiremini. Muudeks uuendusteks on muuhulgas Cafeteria Satama teisele korrusele ehitatav õdus reisijateruum. Suurim nähtav muutus leiab aset Bar Naissaares, mille ruumid tehakse täiesti ümber. Renoveeritakse ka kajuteid ning värskendatakse kajutikoridoride üldilmet. Lisaks sellele paigaldatakse laevale uued päästeparved.

”Meil on sel aastal kavas jõuda rekordtulemusteni reisijate arvu osas. Renoveeritud laev võimaldab meil pakkuda oma klientidele endisest veelgi mugavamaid reisitingimusi. Me usume, et reisijate arvu kasv jätkub tõusujoones ka edaspidi”, ütleb tegevjuht Taru Keronen.

Pärast dokkimist liigub Tallinna ja Helsingi vahel endisest parem, kaunim ja mugavam laev.

Parandatakse laeva keskkonnatehnoloogiat

Dokitööde käigus seatakse laev valmis laevadele vahetult jaotatava elektri (”kaldalt tuleva elektri”) kasutuseks, mille tulemusena on MS Finlandiat edaspidi abimootorite kasutuse asemel võimalik kai ääres seismise ajaks ühendada otse kaldalt tuleva elektriga. Kaldalt tulevat elektrit hakatakse kasutama siis, kui see Helsingi ja Tallinna sadamates võimalikuks saab.

Dokisoleku ajal tehakse laevale ka ballastveepaagi puhastussüsteem, mille abil saab tulevikus ära hoida võõrosakeste ja muude võõrliikide levimist ühest merendusektorist teise siirdumisel.

Lisainfo:

Taru Keronen
Tegevjuht, Eckerö Line
tel. +358 50 66209
taru.keronen@eckeroline.fi   

Ida Toikka-Everi
Kommunikatsiooni- ja turundusjuht , Eckerö Line
puh. +358 400 422391
ida.toikka-everi@eckeroline.fi

Eckerö Line Ab Oy (asutatud 1994) on Helsingi ja Tallinna vahelist regulaarset laevaliiklust korraldav Soome ettevõte, mis on aastal 1961 asutatud Eckerö kontserni osa. Ettevõte pakub reisiteenuseid alates Tallinna päevakruiisidest kuni luksulike hotellireisideni ja tegeleb  lisaks ka kaubaveoga. Ettevõttele kuuluv laev m/s Finlandia on Soome lipu all Tallinna vahet liiklev reisilaev. Eckerö Line on sellel marsruudil ainus laevandusettevõte, kellel on õigus kasutada Soome teenusetunnust Avainlippu.  Aastal 2016 oli Eckerö Line’i reisijate arv ligikaudu 1 455 000 reisijat. Lisainfo: www.eckeroline.fi